The Choice

Permohonan Maaf

Posted by shah03 on April 15, 2008

Assalamua’laikum

Para sahabat, muslimin muslimat, brothers dan sisters sekalian.

Salam dari bumi Darul Iman.

Saya memohon beribu kemaafan kerana dalam masa sebulan selepas pulang ke Malaysia saya tidak dapat mengemaskini laman ini disebabkan masalah teknikal yang saya hadapi.

Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar, laman ini akan disambung semula kemaskininya bermula pertengahan Mei 2008 insya-Allah.

Ada beberapa isu umat Islam serta isu mualaf yang ingin saya ketengahkan, tetapi terpaksa ditangguhkan dahulu.

Sementara itu, teruskan sokongan dengan memberi idea, cadangan, komen dan sebagainya, beserta DOA untuk saya.

Sekian, terima kasih. Jazaakumullahukhaer.

SHAH 03, Terengganu Darul Iman

Leave a comment